Regulile unui Submissive

  1. Voi fi întotdeauna sinceră și respectuoasă cu Dom-ul. Chiar dacă consider că greșește, voi păstra un ton respectuos în voce, acțiuni și maniere. Sunt liberă să gândesc ce vreau atâta timp cât gândurile nu se materializează în acțiuni care ar arăta lipsă de respect față de Dom. (Libertatea de gândire nu mi-o ia nimeni și asta este apreciat și de Dom la mine, felul cum gândesc, dar asta nu îmi dă dreptul să și fac ce vreau și nici nu înseamnă că ce gândesc este întotdeauna cel mai benefic pentru mine sau pentru relație).
  2.  Când servesc mâncare, băuturi sau alte bunuri Dom-ului (binențeles când nu suntem în prezența copiilor sau unor familii, sau invitați vanilla) E2u trebuie:
    • Îngenunchez în fața lui, cu capul plecat, privirea în jos, și astept ca Dom-ul să primească ceea ce i-am oferit.
    • Dacă ne aflăm în prezența altor personae, aștept să mi se mulțumească, nu ca și capriciu, ci doar pentru că nu știu dacă serviciul meu l-a mulțumit sau ce ar dori Dom-ul meu de la mine în continuare.
  3. supun întotdeauna Dom-ului meu, chiar dacă este prezent sau nu, gata să îl deservesc în orice moment, loc sau circumstanțe. Oportunitatea de a mă supune lui și de a-l satisface este pe departe cea mai importantă și cea mai satisfăcătoare preocupare din viața mea. Desigur urgențele legate de copil sau familie în general primesc prioritate, asta pentru că desigur nu pot fi amânate întrucât ne afectează viața în mod decisiv.
  4. Voi purta cu mândrie collar-ul primit de la Dom, pentru semnificația de apartenență și pentru a semnifica devotamentul cu care aprob faptul ca îi aparțin L3ui, și numai lui. Atunci când mi se cere să nu îl port, totuși trebuie să fiu în posesia lui, în loc sigur, astfel încât să fiu în măsură să îl pun imediat ce mi se cere acest lucru.
  5. Mi se permite să îmi fac prieteni pe oricine îmi doresc, atâta timp cât prietenia nu devine toxică. Dacă prietenia îmi schim5bă comportamentul, manierele sau influențează în mod negativ alte relații, atunci Dom-ul îmi poate cere să limitez timpul petrecut cu acea persoană până la interzicerea totală de a mă mai vedea cu ea, dacă periclitările continuă.
  6. Relația pe care o am cu Dom-ul meu este primară. Datorită faptului că ne dorim o „relație deschisă”, ar putea fi cazuri când voi fi dominată sau în contact cu alte persoane, dar și în acele momente cuvântul Lui, este lege. El poate interveni, întrerupe sau termina orice formă de contact sau poate da sfaturi sau indicații în orice scenă sexuală la care particip. Cuvântul lui e înainte oricărei alte persoane.
  7. Ca să primesc plăcere trebuie să o merit, să o câștig. Pot să vin și să am orgasm cum vreau și când vreau dar trebuie de fiecare dată să cer permisiunea de la Dom, indiferent dacă este prezent sau nu.
  8. Am încredere totală în Dom, în priceperile și îndemânarea lui, în grija lui pentru mine, pentru sănătatea mea fizică, mintală, sexuală, socială și psihică. Dacă am cea mai mică îndoială legată de aceste aspecte, va trebui să mă adresez Lui imediat și să ridic problema pentru discuție în mod respectuos, corect și sincer. Am construit această relație pe bază de sinceritate și încredere, iar dacă una dintre aceste aspecte este afectată, atunci întreaga relație devine frivolă, expusă riscului de a se destrăma.
  9. Trebuie să îi mulțumesc Dom-ului pentru tot ceea ce îmi oferă, imediat după ce primesc ceea ce mi s-a dat. Asta include cadouri, privilegii dar și pedepse și sarcini care vor fi considerate cadouri de asemenea.
  10. Am să îi mărturisesc despre orice abatere de la reguli sau încălcare de promisiune și El va decide dacă fapta mea va necesita pedeapsă sau nu, și orice decizie ar lua El, eu îi voi mulțumi.
  11. Lacrimile sau umezirea ochilor nu este o dovadă de slăbiciune. Lacrimile de obicei îmi înmoaie dorințele și mă apropie de Dom. Nu am să mă ascund cu rușine atunci când îmi vor da lacrimile. Sunt conștientă că e un moment în care arăt vulnerabilitate dar asta creează mai multă responsabilitate din partea Lui, și e o dovadă a încrederii totale pe care i-o acord și faptul că am nevoie de El mai mult ca oricând.
  12. Este important să mă hrănesc și hidratez destul și la timp, să fac exerciții fizice de menținere a tonusului muscular de care am nevoie pentru a menține un trup sănătos. Mi se permite să aleg ce vreau pentru mintea și trupul meu atâta timp cât am totul sub control și demonstrez că nu îmi fac rău cu sau fără știință. În momentul în care încep să mă plâng de corpul meu, de oboseală, de neputință fizică, Dominantul meu poate lua controlul asupra dietei, odihnei și pregătirii fizice producând un program pe care mă oblig să îl respect cu sfințenie pe perioada de timp menționată în program. Orice abatere de la program se consideră o abatere de la reguli și va fi analizată și apreciată cu pedepse în funcție de gravitate.
  13. Voi asculta cu interes orice îmi indică Dom-ul meu pe perioada de instruire. Voi învăța cât pot de le El astfel încât să-l înțeleg mai bine, să mă înțeleg mai bine pe mine însămi, despre BDSM și relațiile D/s, să înțeleg lumea în care voi intra relația pe care urmează să o dezvolt, comunitatea din care voi face parte, să învăt cum să
    comunic, cum să mă exprim atunci când am tot felul de neînțelegeri sau nedumeriri. Voi citi orice material îmi este indicat și voi adresa întrebări acolo unde e nevoie de lămuriri.
  14. Periodic îmi voi analiza propria viață, la schimbările survenite în relația mea cu Dominantul. Am să vorbesc cu El despre progresul realizat, despre lucrurile cu care am aj4uns să ma obișnuiesc, dar și despre cele care sunt încă nesigure, care nu sunt cum aș vrea să fie, și voi cere indicații, ajutor și sprijin pentru a duce totul în direcția dorită. Chiar dacă eu știu pentru mine felul în care mă simt, sentimentele și gândurile care mă iscodesc zi de zi, va trebui din când în când să i le fac și Lui cunoscute pentru a putea să mă văd și prin ochii Lui, să știe în orice moment ce gândesc pentru a mă ajuta să trec peste propriile limite și temeri.

Rutina zilnică și sarcini

1Dominantul îmi va da o listă cu sarcini zilnice, care vor trebui îndeplinite până la sfârșitul acelei zile, înainte de scenele de sex dinainte de culcare,  negreșit. Este datoria mea să îi aduc aminte despre listă atunci când El întârzie din motive neimputabile. Lista cu sarcini de la Dominant trebuie combinată cu lista personală de sarcini zilnice rezultate din cauza serviciului sau întreținerii casei sau copilului. Îi voi aduce la cunoștință Dominantului programul meu pentru ziua în curs, sau în timp util, modificările de la program survenite din diferite motive. O să îmi dau toată silința să îmi organizez foarte bine timpul pentru a fi în măsură să satisfac toate cererile.

În afară de lista de sarcini zilnice, în fiecare zi am de înfăptuit următorii itemi de la care mă pot abate numai dacă mi se cere expres din partea Dominantului:

LISTA DE SARCINI ZILNICE este ceva ce fiecare dintre voi trebuie să concepeți, listă pur adaptată la cotidianul vostru, la ritmul de viață, la obligațiile de familie și la viața socială pe care o experimentați fiecare dintre voi.

Lasă un comentariu